lørdag 30. januar 2010

20 days!?!?

så... da er det 20 dagen siden jeg skrev sist. Det har vært så mye som har skjedd. I helgene har det vært bursdager og turneringer og på hverdagene så er det trening og lekser og kanskje ut en tur til noen hvis jeg er heldig. Jeg husker ikke hva som har skjedd de 20 siste dagene, så får bare ta denne uken. På Tirsdag spilte vi første kampen i district, som vil si ligaen vi er i. Der ble det 1-1. På torsdag hadde vi årets første soccer dinner hos Sammy. Vi har middager hver uke med laget og det er veldig gøy egentlig. Og huset til Sammy er det største jeg noen gang har vært i. De har til og med en heis for folk som ikke orker og gå i trappene. haha, noen trenger vel det og. Etter middagen dro jeg til skolen med Annie og Maria og vi så musikalen Footloose som teaterfolka har satt opp og brukt mesteparten av høsten på. De var sinnsykt flinke!

Fredag skulle vi egentlig spille kamp, men det var for kaldt så den ble utsatt til i dag. I steden for dro jeg med Justin og Robby for å se colleyville spille mot et lag langt ute i nowhere. De tapte så er ikke mer og si om det. Etterpå dro vi på whataburger og wendys. 2 av sikkert 10 fastfood besøk denne uka.

I dag spilte vi kamp mot northwest (samme skolen som basketballaget spilte mot). Vi vant 1-0 så det var jo gøy.

Legger ut noen bilder fra basketballkampen på tirsdag som var mot Grapevine (Colleyville og Grapevine er rivaler). Gymsalen var helt full og Colleyville vant faktisk etter en litt for spennende kamp! Gotta love the high school spirit over here! Og noen bilder fra the locker rooms er visst også på dataen. De ble pyntet litt opp av noen folk siden sesongen begynte denne uka.
















































Og et bilde fra Northwest kampen, jeg tok faktisk noen bilder denne uka! Legger ut flere på face om ikke så alt for lenge :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar