tirsdag 9. februar 2010

NyttinnleggNyttinnleggNyttinlegg!!!!

Hoola!

Dette har vært en braa helg!

Vi kan begynne med torsdag: Eller Tirsdag faktisk. Vi spilte kamp mot trinity, og vi tapte. Så da er vi kommet til torsdag: Vi dro inn til Ft. Worth og på et rodeo som var her i en uke eller noe. Der hadde de utstillinger av alt mulig cowboy og bonde utstyr og kuer og griser og okser og høns. Etter vi hadde gått litt rundt gikk vi inn på selve rodeoet hvor det var to timer med forskjellige Cowboy leker. Som å ri på hest uten å falle av, og ri på okser uten å falle av og kaste lasso rundt kalver for å fange de og binde beina sammen på kortest mulig tid. Det var akkurat som på TV haha. De var veldig flinke og konkurrerte om premier på flere hundretusen dollar så de fleste der var proffe. Ellers var det jo ganske harry da. eller tacky som vi kaller det her. JEg har aldri sett så mange cowoyhatter og boots på et sted før. Og det var veldig mye "God bless yall! God bless the wonderful state of Texas og God bless ditt og datt. Men gøy å ha vært et sånn sted var det hvert fall! Slenger opp et par bilder også

































På fredag spilte vi kamp igjen, mot LD bell som vi vant 1-0. Etterpå så vi på slutten av basketballkampen på skolen før vi gikk til Robby som ble 18 år. Han hadde ikke planlagt å ha noe party, men det kom en del folk uansett og det ble veldig gøy. Jeg var der til rundt halv 2. Siden det var bursdag fikk jeg være ute litt lenger enn vanlig.

På lørdag fikk jeg endelig sove lenge og jeg snakket med mamma, pappa og søster i rundt 2,5 timer. Det var leeenge, men veldig hyggelig også. På ettermiddagen slash kveld dro vi ut rundt 25 folk for å leke capture the flag i en park i nærheten her. Etter vi hadde løpt rundt i en times tid dukket jo Mr. Officer opp med to biler fra colleyville pd. Det er ulovlig å være i parker her etter at det har blitt mørkt, og noen hadde visst ringt for å klage på oss. Noen løp, men de fleste av oss gikk bort. Som dere sikkert har hørt liker politiet her og ha kontrol og kan være litt arrogante. Men så lenge du bare svarer yes sir på alt går det bra. Jeg var den eneste der som hadde id på meg så jeg ga han mitt visakort, men han ville ikke ha det siden det var norsk. Jaja... etter han fikk alle navnene våre dro de videre og vi dro til yogurtland. Som forresten er noe av beste stedet jeg har vært. Det er akkurat som is og du kan gå rundt å ta selv. Alle som kommer over en yogurtland ett eller annet sted burde absolutt ta en tur innom.
















John, Justin og meg etter capture the flag haha


Søndag var det kirke som vanlig. Men denne søndagen var ikke som alle andre søndager. Det var nemlig superbowlsøndag! Indianapolis colts spilte mot New Orleans Saint. Saints har aldri vært i en superbowl før så jeg holdt med New Orleans. Det som er gøy med superbowl også er at mange ser på det bare for å se på reklamen for de sender bare reklame som skal være så morsom som mulig. Og vi lo ganske godt av noen av de. Jeg var hos Ben som hadde birthday slash superbowl party. Tror vi var rundt 30 så det ble ganske trangt etterhvert. Men god stemning var det hvert fall med footballkamp, bordtennis, queso og kake!

Meldt snø her på torsdag. IGJEN! wuææ! Menmen det har jo dere også hah :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar