mandag 22. februar 2010

God natt!

Nå er klokka 12 over 1 på søndag kveld. Så hvis det jeg skriver er litt rotete (mer rotete enn jeg pleier) er det sikkert fordi jeg er litt trøtt. Jeg prøvde å sovne, men det gikk ikke så bra siden jeg har så vondt i hodet haha. Ble vel litt slitsom helg, men nå har jeg tatt noen piller så det går vel bra.
Jeg har ikke lyst å legge meg heller nå siden jeg hører på p3 morgen direkte. Hørte nettopp 8 nyhetene. Må si at jeg savner å høre p3 morgen om morgenene, og akkurat nå kødder de litt med en prest og prøver å få folk tilgitt i en bekjennelse ting. Haha savner å kunne slenge ut en jesus vits her og der. Det blir litt mye jesus og gud her av og til. No offense anyone. Så når jeg drar herfra skal det mye til for at jeg går i kirka igjen. Skal nok se etter en ukristen bryllup og begravelse. Haha også får jeg heller feste nede i varmen.

jeje.. nå er jeg jo på bloggen så da kan jeg like gjerne skrive om hv a som har skjedd i det siste. Blir sikkert en liten stund til jeg skriver igjen som vanlig.

Åja haha, på mandag hadde coach ridley hengt opp en forstørret nyhetsartikkel fra en avis her om norges curlingbukser når vi kom og skulle skifte til en fotballkamp. Vi hadde mye gøy med det. Har forresten sett på ol hver dag nå. Utrolig hvor patriotisk man blir når man er omringet av selvsikre amerikanere hah.

Ellers var vel uka som vanlig med skole, lekser og fotball. På fredag var det fotball og etterpå dro jeg til robby. På lørdag klippet jeg meg endelig, og dro på en konsert i fort worth med noen folk herfra. Det var bare noen små lokalband da. I dag var vi i kirka som vanlig, og jeg overlever det så vidt nå fordi jeg putter ipoden diskret i øret og hører på litt musikk og radioresepsjonen. Etter kirka dro jeg hjem med Pia og seinere dro vi til et svææært kjøpesenter hvor vi hadde et slags utvekslingsstudent møte og stod på skøyter. aiaiaiaiaiaia

Jeg er trøtt. MEEN skal se om jeg finner noen bilder først ;)

















Det er ikke bare dere som hadde snøkaos, hah! Men i dag var det over 20
grader igjen, men på tirsdag er det en liten sjangs for snø enda en gang sier de. Jaja Texas vær er ikke helt stabilt akkurat. Men de har aldri hatt så mye snø som vi har hatt i år! Jeg tror jeg tar på meg noe av skylda for det .






















Sånn, God Natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar