søndag 14. februar 2010

Snøøøø, IGJEN!

Ja, det var ikke stavefeil dere så, det har snødd igjen. Og nå enda mer. Det begynte på torsdag og kom over 25 cm med snø her. Vi fikk gå hjem fra skolen tidlig på torsdag og de avlyste heile greia på fredag. Vi våknet opp på fredag uten strøm også. Texas og snø hører ikke sammen. Alle trærne her knekker pga snøen og det var over 200 000 hus uten strøm i området her, inkludert oss. Så vi gikk ut på tur fredag morgen faktisk. Det er første gang vi har gått på tur så lenge jeg kan huske. Vi tok med hundene og gikk ut og lekte i snøen og så på alle de ødelagte trærne og ledningene som lå rundt her. Seinere gikk vi ned til the Naegers og Patrick som jeg spiller fotball med, fordi de var de eneste i området som hadde strøm, og spiste middag, spilte fifa og så på åpningsermonien til OL. Det tok faktisk over et døgn før vi fikk powahh igjen.

I dag stod vi opp klokka 5 for å dra til Wichita Falls og universitetet som Annie skal gå på for det var omvisning og sånn. Det var veldig interessant egentlig og jeg vet mer om Amerikanske universitet enn Norske. Vi kom hjem i kveld og så på en film her hjemme. Jeg er den eneste som er oppe ennå, men jeg kan jo bare ikke gå glipp av OL. Det som er retarded er at alle konkurransene går mens vi er på skolen og den eneste læreren som har gått med på å vise det er photojournalism læreren. Men jeg tar opp alt sammen da på vår kjære dvr boks. Og enda en ting som er retarded er at her er det jo reklame i OL heile jævla tida! Jeg savner gode gamle statskontrollerte NRK...

Jeg har også vært en del inne på google earth i det siste fordi de har jo fått streetview i Norge nå, og jeg må jo si at jeg begynner å glede meg til å komme til Norge også og se litt fjell, grønne trær (i sommer da) og litt natur. Her er det jo helt forbanna flatt, haha. Jeg er inne på Voss nå og det er jo så sinnsykt grønt. Jeg ser 5-6 pger i lufta og noen i parken. (dette er mest for pappa kanskje ;) Det ser ut som bildene er tatt rett etter ekstremsportsveko fordi alle går rundt i shorts og t skjorte, men det er fortsatt snø på toppene på andre siden av sjøen. Jeg skulle til å si at vi må fly opp der til sommeren, men nå ser jeg jo at det er akkurat samtidig med Hove. Aaajj.. Jeg får bruke kvelden til å komme opp med en annen plan, god natt! :)

Og kommer bilder av snøen seinere, men gidder ikke gå opp og hente kameraet nå..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar