søndag 18. april 2010

Aiaiaiaiaia TACO!

ÅÅ dæven, nå er det lenge sida jeg har skrevet, nesten en måned faktisk. Er litt mye som har skjedd her i det siste.

Aah hvor skal jeg begynne... Jeg tror jeg bare tar det nyeste først og går bakover, så ser jeg hvor langt jeg orker.

Såå, i dag var jeg på The Colony girls soccer banquet (bankett på norsk tror jeg, en slags avslutningsfest) jeg gikk med Heidi som går på The Colony High School og er manager for jente laget der, så det var artig.

I går var jeg på vår egen Soccer banquet med alle fotball folkene fra min skole. Det var veldig gøy, og med filmer og bilder fra hele sesongen vår og taler om alt det bra, og dårlige, vi har gjort. Det var egentlig litt trist på slutten fordi fotballen er jo liksom offisielt over selv om vi fortsatt har treninger på skolen. Bilde under er en del juniorer fra fotball banketten til vår skole (Colleyville Heritage High) i går. Legger ut mer på face om 2 min!


















Ellers så har forrige uke bare vært chill og på forrige lørdag var jeg på ball på North Crowley High School som ligger sør for Fort Worth, ca 40 min herfra. Jeg dro som Pia sin date og det var dritbra! Vi møtte hos Taylor, en av Pias veninner klokka 5, tok bilder i en park i Fort Worth, dro å spiste og dro på ballet i halv 9 tida. Der var vi til klokka 12 før vi dro ut og spiste igjen også dro på en fest, en til fest og til whataburger til slutt. Vi kom hjem og la oss i 7 tida. Meeen så skulle Pias vertsbror bli konfirmert neste dag, så vi måtte opp klokka 9 for å gå i kirka, haha. ikke bra..
Mer bilder på facebook!

















Det neste store som skjedde før det, var vel at familien min kom!! Mamma, Pappa og Therese! De var her i litt over en uke og vi dro inn til Dallas sentrum, Fort Worth, Shopping, flymuseum, planespotting, rundt i området her og de fikk levd som skikkelige Texans i over 30 grader og sol hver dag! Det var faktisk litt kjipt når de dro, men det er jo mindre enn to måneder til jeg drar hjem, så no worries. Vi hadde det veldig bra hvert fall, men de skulle jo selvfølgelig vært her enda lenger!

Så det var kort om de siste 3-4 ukene. Skal prøve å skrive litt mer framover enn det jeg har gjort i det siste. Gooood Natt!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar