mandag 17. mai 2010

yay!

Såå da var det nesten en måned siden jeg har skrevet sist igjen. Nå er det så sinnsykt mye som skjer her borte. Det er bare noen uker igjen og det er for det meste bare tester og sånn igjen.

De siste ukene har det vært noen bursdager, Waxahachie scarborough fair, Texas Rangers kamp og ikke minst Prom! Igjen! ja, nå var det min skole som hadde ball.

Forrige lørdag var vi altså på the Scarborough fair som er en middelalder festival. Det var egentlig ganske stilig. Det var sinnsykt stort, akkurat som en engelsk middelalder by og halvparten av folkene som var der gikk rundt i middelalder klær. Vi var ikke så dedikerte akkurat da. Vi var der hele dagen og spiste fish n chips, så på forskjellige show og på paraden som de hadde. La nettopp ut mer bilder på facebook men laster et opp under her også.


















Soo på tirsdag var det vel, dro Kurt og jeg på Texas Rangers kamp, som er baseball laget i området her. Jeg har gått på en del skolekamper så jeg kunne reglene, men Kurt spilte baseball mens han gikk på College, så han forklarte det aller meste man trenger å kunne om taktikk og spillemåter. Meen kampen var mot Oakland As og varte i 13 innings (som er omganger). En kamp er vanligvis til 9 innings, men det var 5-5 og de måtte spille ekstraomganger helt til Oakland vant 7-6. Og det tok 4 1/2 timer. Jeg liker baseball, men 4 1/2 timer er litt for lenge med baseball for meg. Under er bildet akkurat i det Hamilton slår en homerun :D

















Det er faktisk 17. Mai i Norge nå, så mitt lille flagg må opp foran huset haha.

Meen på fredag var det ball, eller prom, for den skolen jeg går på. Jeg gikk med Sarah siden vi har vært venner nesten hele skoleåret. Vi møtte opp hos Kelsey og Martina og tok en crapload med bilder før vi kjørte inn til Fort Worth og hotellet hvor ballet var. Der var det litt taler og mat og dansing før vi dro tilbake til Kelseys hus og var i bassenget, grilla smores og dansa heile natta. Alle sov over der og vi dro hjem etter en stor frokost. Jeg tok masse bilder, men dessverre er mange amerikanere litt skeptiske til hva som havne på facebook (sikkert bra for min egen del også haha) så det er vel bare noen av bildene som kommer på facebook haha. Bildet under er av gruppa vi dro med :D
































Legger ut mer bilder på facebook om ikke så lenge :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar