lørdag 14. november 2009

...

har ikke skrevet på over en uke nå :o hm.. badbadbad. For å få klart opp i noe som jeg tror en del er litt forvirret over. Jeg bor i Grapevine. Men jeg går på Colleyville Heritage High School fordi den er nærmere der jeg bor. Grapevine High School er en annen vei. Så derfor Colleyville og Grapevine er liksom rivaler, og det var jo derfor jeg ville at Colleyville skulle vinne sist fredag, som de har gjort ALLE andre år. Men dere skjønte sikkert hvordan det gikk. It was a sad, sad day. Meeen i dag skal vi spille den første play off kampen på COWBOYS STADIUM yuhooo! Så jeg blir hentet om et par timer. Siden vi tapte mot grapevine skal vi spille mot South Lake Caroll som sannsynligvis er det beste laget i Texas.. Menmen vi får håpe på det beste. Det er på cowboys stadium uansett så det er verdt det:D

Eller er det ikke så mye som har skjedd denne uka. En ganske vanlig uke alstå. Det var et community pep rally og fyrverkeri på onsdag kveld som var kos og i går gikk claudia, john david, sarah og sarah og så 2012. Dååårlig film, ikke se den. badbadbad, før vi gikk å spiste på wendys og gikk til sarah. Forrige helg så jeg faktisk Men who stare at goats og det er en film dere burde se! soo, thats it for now i guess, skriver mer seinere eller noe :) Yeeeye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar