tirsdag 24. november 2009

Tittel? Dont think søøøøu

Såå javeel! em.. hvor langt kom jeg forrige gang. forrige helg ja. Såå denne uka har bare vært bra! Alle har gått rundt å bare gledet seg til Thanksgiving break. I engelsk klassen denne uka har vi bare hatt det gøy. Jeg ELSKER den klassen. Engelsk høres kanskje kjedelig ut, men med Brian Brissman som lærer er det ikke det i det hele tatt. Han har fått seg noen nye programmer på datan, og bl. a. et program som leser det du skriver med forskjellige stemmer. Og det er sinnsykt morsomt når den prøver å si setninger jeg skriver på norsk. Mest morsomt for meg kanskje da. haha. Men morsomt for klassen også da når Mr. Brissman har det litt gøy og du plutselig hører "This makes my pronunciation sound like Mag Nus". Hahaha bare vent Brissman, du lever ikke trygt! Som om han leser bloggen min. haha.
Det har heller ikke vært fult så mye fast food denne uka, men en tur til whataburger, kfc, sonic, chick fil a og steak'n shake ble det.

Meeen nå er det altså thanksgiving break. Yiiihaa! Fredag husker jeg ikke hva jeg gjorde, og, nei, jo vi hang på et kjøpesenter. haha. Litt juleshopping og greier. På lørdag var vi også å gjorde litt juleshopping og hentet Ye Jee på flyplassen som skal være her denne uka. Hun har så fet navn! hahah. Ye Jee Ye Jee Ye Jee! (uttales Je Dji) I går hadde vi litt internasjonal kveld med Martina og Leoni og i dag, mandag, har vi shoppet igjen (!) og jeg var hos Kelsey. Hun hadde invitert 6-7 men vi endte opp med å være 25. menmen, de har så stort hus at det ikke gjør noe (Kan ikke sammenlignes med frustrerte fruer hus en gang), men Kelsey var litt stressa likevel. Vi så film, ja de har en mini kinosal og lagde s'mores i peisen ute etterpå. For dere som ikke vet hva s'mores er: PRØØV DET! Søt kjeks, grillet marshmallows og skjokolade. nam nam nam :) Det er visst veldig vanlig her.

soo. i morra skal jeg ta svine vaksine. Hm.. så det blir jo spennans. Også i dag hos Kelsey avtalte vi at vi skal stå på skøyter i morra! wihoo! Jeg gleder meg til å rulle rundt på litt kald is igjen! :D

Og en ting til dere super One tree hill fans; OTH moment deluxe på torsdag (?), en dag denne uka hvert fall. Claudia, Hillary, John David, Sarah og jeg var på en slitt basketball bane i en park opplyst av et par svake lys og holdt på med en basketball mens vi bare chilla ^^.

Okeeey, Enda et superforvirrende innlegg, meeenmen, lev med det. Og hvis det er noen ting dere lurer på whatsoever, ikke vær redd for å spør! Send mail til magnus_683@hotmail.com eller text hvis du tør på 0018177918682! Ingen ting er dumt og spør meg om. Believe me, dere greier ikke slå visse Amerikanere, *kremt* Sarah ejrheerk, selv hvor mye dere prøver :D

Happy Thanksgiving Yall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar