tirsdag 1. desember 2009

3 uker til juleferieee!

Såå da var thanksgiving break over og en trøtt dag med skole vel overstått. Nå har det seg sånn at klokka er 11 her og derfor blir det nok ikke noen detaljert beskrivelse av min lille ferie, men det var ikke så veldig mye som skjedde heller.

For det meste var jeg bare rundt med venner og familie. Huset har vært fult og det har egentlig bare vært kos. Siste gjest dro tilbake til Connecticut i dag tidlig. Vi hadde egentlig planer om å dra til Austin i noen dager, men det ble det ikke noe av, ikke at det gjorde meg noe. På Torsdag var det altså Thanksgiving og vi hadde selvfølgelig kalkun med stuffing, sweet potatoes og masse pies. Og fotballkamp selvfølgelig, som Dallas Cowboys vant! Yiiha! TVen her bestemte seg faktisk for å slutte å fungere tirsdag kveld og da ble det panikk siden det er tradisjon å se fotballkamp på thanksgiving day. Og da må man jo ha storskjerm! Så derfor kjørte vi ut på onsdag og kjøpte en 58" samsung med full hd til bare 1700 dollar. wuæ billig! PIA!

På lørdag var vi i Forth Worth og i the stock yards. Ft Worth er opprinnelig en cowboy by så der har de lagd det ganske cowboy aktig. Jeg fikk også kjøpt inn enda litt mer julegaver.

Trykk på bildene, de blir faktisk større!





















































Ja, vi er barnslige. Scott, Kurt, Annie og jeg klarte å starte en liten mat krig når vi spiste luch i the stock yards. Det endte med at damen ved siden av fikk litt av hvert i maten. Det endte med at de gikk.

Nå begynenner det faktisk å bli litt kaldt og juleaktig her. Denne helgen kunne vi gå rundt i t skjorte, men denne uken er det meldt bare rundt 10 grader. Menmen det er jo snart jul. Og julepynten er kommet opp og treet ble pyntet i helgen. Vi har faktisk to trær. Ett vanlig tre og et som er pyntet bare med Texas ting. På lørdag satte vi også opp julelysene ute (i t skjorte haha jeg måtte le) og det er svenske pepperkaker på kjøkkenbenken. Mmmmmmmm..

Kommer noen bilder av julepynten og sånn i neste innlegg tenker jeg, Gooood natt! :D

Og jeg hadde faktisk et lite besøk av Pia og Heidi på lørdag, hyggelig. Og i dag bowlet vi og spilte (?) laser tag. Det var faktisk veldig gøy! PIA PIA PIA PIA sånn, haha, du er herved nevnt ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar