torsdag 3. desember 2009

Tiddelibom!

Ja du ser riktig, nytt innlegg allerede! Men jeg måtte jo bare. Denne helgen altså gikk vi rundt i shorts og t skjorte alle mann, men da jeg våknet opp i dag SNØDDE DET. ja det SNØDDE. Annie banket på døra mi og jeg hørte i halvsøvne Magnus Magnus look outside its snowing its snowing! Jeg trodde ikke akkurat på det og når jeg først kom meg bort til vinduet måtte se om igjen både 3 og 4 ganger, men snø var det! Dessverre smeltet det like fort som den kom. Buut de melder mer snø på fredag! Hva skjer? haha, det er veldig sjeldent at man får snø her så tidlig menmen jeg savner litt snø så gjør ikke meg noe. Kanskje vi får litt is også så skolene stenger :D





















Et litt dårlig bilde av juletreet men det funker vel. Kanskje jeg burde tatt et nytt ett med litt mere lys men nå har jeg lagt meg så nooope. Kanskje en annen dag. Akkurat nå burde jeg vel heller øve til matteprøven i morra enn å blogge menmen den prøven går nok til helvete uansett. Vi har en coach som lærer og de suger så hardt til å gjør noe annet enn å trene folk i fotball så jeg og de fleste andre i klassen er pretty much scrued. Jaja god natt! :D




















.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar