søndag 6. desember 2009

Muffins med nutella

Hei igjen! Nå er det jo søndag og det er jo tradisjon at jeg skriver på søndager. Det har egentlig ikke skjedd så mye her, men jeg har noen flere bilder. Nå har jeg en del bilder jeg har i en mappe så hver gang jeg skriver skal jeg legge til minst et bilde :D
I går var jeg hos Robby og der var vi rundt 25 tror jeg, så etter en stund ville vi gå ut så vi gikk rundt til alle husene i nabolaget og sang julesanger. Det var egentlig veldig gøy. De aller fleste ble glade og syntes det var kjempekoslig å få en gjeng på 20 17-18 åringer på døra, men det var et par som tydeligvis hadde lagt seg (klokka var ikke mer en halv 11 og det var lørdag, men uansett) og de ble ikke fult så glade. En dame sa til og med at hun ville ringe politiet. Jaja bra at ikke alle er like sære.
Akkurat nå sitter jeg bare å gjør lekser, søndag er vanligvis leksedag og kirkedag, høres det ikke gøy ut? haha. Men i kveld skal jeg på banquet med volleyball laget. Dere vet sikkert ikke hva det er, men det er ganske stort her. Her har hver idrett på en måte en fest når sesongen er over og for å feire hva de har oppnådd og sånn. Og alle kan ha med seg en partner, så Sarah spurte meg en gang denne uka. Når man blir bedt med på fest med volleyball laget sier man ikke nei, haha :)

















Et litt bedre bildet av juletreet og alle julestrømpene over peisen!















Huset med julepynt. Det er ikke pyntet veldig heftig i forhold til andre hus rundt her. Det er big business å drive firmaer her som faktisk henger opp alle lysene for deg.
















Og et bilde fra juleparaden i Grapevine på torsdag. Det var iskladt ute, og masse folk i tjukke klær så julestemning ble det. Wihoo! Og etterpå gikk vi til spring creek og hadde peach cobbler. Vi er alltid på spring creek siden nesten alle som jobber der kjenner vi eller går på colleyville så det betyr GRATIS MAAT! Og peach cobbler er en slags most fersken greie som er stekt med alt for mye sukker og som serveres med kald vanilje is. mmmmm :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar