søndag 20. desember 2009

juleferieeeee!

Lenge siden jeg har skrevet nå.. begynner med at jeg ikke har julestemning. I det hele tatt. Jeg fant ut i dag når Judy skulle gå å handle inn julekalkunen at det er juleaften på TORSDAG. uæææ! Må begynne å kjøpe gaver til familien litt fort!

Yeyeye de siste ukene har det skjedd litt mye. Jeg skal jo spille på varsity soccer (førstelaget for de som ikke er helt inne i det ennå) og sesongen begynner rett etter nyttår, så vi har hatt trening mellom 2 og 3 timer hver eneste dag i det siste. Så jeg er veeeeldig glad for at det er ferie akkurat nå.

Husker ikke hva jeg har gjort de siste ukene akkurat nå egentlig, men det går vel mest i fotball, haha. Som jeg begynner å bli veldig lei av. 3 timer trening hver dag med en coach med syke humørsvingninger gjør noe med deg.

Men jeg husker hva jeg gjorde denne helgen hvert fall! I går var jeg i bursdag hos Sara G. Vi spiste pizza før vi dro ut i limo. Det er visst veldig vanlig med limo her, jeg var invitert i shelbys bursdag i går også, og hun hadde en hel limo buss ting. Men jeg dro til Sara for hun inviterte meg først. Så vi kjørte rundt i noen nabolag som var pyntet noe helt vannvittig og ved ett hus kunne i gå rundt i hagen på en slags sti og se på alle dekorasjonene. Mannen som bodde der kom ut, så vi snakka litt med han, og han sa at hvert år tok han seg 2 uker fri fra jobben for å pynte hagen og huset og at i år hadde han brukt 15 dager. Hahaha en koselig stor amerikaner var han i hvert fall. Seinere dro vi til Southlake og spiste litt kake og sånn. Sorry guys, glemte kameraet mitt, men dere finner det syke huset og sånn hvis dere creeper litt på facebook albumene som jeg er tagget i ;)

I dag kom David hjem fra college og David, Kurt, Travis, Josh og jeg dro på guttetur på kino og så Ninja assassin. Den var ikke såå ille faktisk. Den hadde litt av noen blo-sprute-slice-hoder-i-to-effekter. Når vi kom hjem så vi på resten av Cowboys kampen som vi måtte ta opp når vi gikk på kino. Og DE VANT FAKTISK. mot New Orleans Saints som ikke har tapt denne sesongen. For en vill kamp!

Nå er klokka snart halv 3 her så burde vel legge meg. GOood natt!

og må ikke glemme et random bilde:


















Jeg vet ikke hvordan man snurrer bildet rundt, men det er i hvert fall Obama som mottar fredsprisen på førstesida av lokalavisa! Jeg måtte jo tenke "haha, jeg kan faktisk lese det som står på det papiret i motsetning til de andre hundre tusen som leser den avia" haha eid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar