torsdag 24. desember 2009

MELLI KLISTMAS!

Såå da er det lille juleaften. Eller klokka er 3 minutter over 12, så det er faktisk JULEAFTEN! haha hvem skulle vel ha trodd det!??

Mine siste par dager har egentlig ikke vært så spennende. På Mandag dro vi til Grand Prarie og så på noe lys-greier byen har satt opp, og det var egentlig ganske stilig. Da vi kom hjem dro jeg rett til Southlake og spilte en innendørs fotballkamp. Jeg er med på et lag nå med en del folk fra skolen og vi spiller hver mandag. Vi har vunnet alle kampene til nå og leder faktisk tabellen og har 30-8 i målforskjell eller noe. Så vi vant da også, 6-2.

I går og i dag har jeg for det meste vært hjemme siden jeg har klart å bli litt forkjølet, menmen, det er nesten over allerede.

Så that was it for today i guess... Ingen julestemning ennå. Har gått rundt i shorts og t-skjorte i hele dag, og jeg tror det nådde 25 grader i 4-tida. I morgen derimot er det faktisk meldt regn/snø! Hahaha det er helt rart, men litt gøy også. Tviler på at det faktisk kommer noe, men hvis det kommer snø i morgen etter å ha vært 25 grader i dag, blir jeg lykkelig!

Kommer sikkert ikke til å skrive noe i morra, så GOOOOOD JUUUUUUUL ALLE SAMMEN!!

Og jeg har et bilde nå av hagen til han mannen som bruker 2 uker vært år på å pynte, så det får være dagens random bilde:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar