torsdag 5. november 2009



Yey




En liten oppdatering bare :D




På mandag ringte Martina og spurt om jeg ville bli med på en NBA kamp og at vi fikk GRATIS billetter! Hell Yeeah! Jeg var ikke akkurat vanskelig å overtale, selv om jeg måtte droppe den første play off kampen til volleyballen. Jeg hadde litt dårlig samvittighet for det, men de tapte ganske klart 3-0 så jaja. No more volleyball for i år. MeenMen, så vi dro til Dallas i går for å se Dallas Mavericks mot Utah Jazz. Baksetballkamper er dyre dere. De dyreste setene er på bana og koster rundt 10 000 kroner for en kamp. Våre billetter som vi fikk GRATIS var egentlig 500 kroner så vi hadde veldig bra plasser på first level.


Selve kampen var helt syk. Når det var 4 minutter igjen av 4th quarter, leder Utah med 14 poeng, og vi trodde alle at kampen var tapt. Men da det var 2 min igjen var det plutselig 83-83 og stemninga ble så vill bra når de gikk opp i ledelse og til slutt vant 96-85! Det er noe av det villeste jeg har vært med på på leeenge!




Så noen bilder. Kommer sikkert noe mer ut på facebook etter hvert :D Og de blir utrolig nok STØRRE hvis man trykker på de :D

















Så det var gøøy.. I dag har jeg bare vært på skolen, sovet og vært rundt omkring med Sarah, John David, Sarah, Hillary og jd. Og gjort lekser selvfølgelig.. hm.. lekser..



Meen på fredag er det den siste footballkampen, og det er litt kjipt for fotballkampene her er så gøye. Eller forresten, de har kommet til playoffs så det er i hvert fall en kamp etter denne, og den kommer til å være på Cowboys stadion igjen, wohoo! Men uansett, på fredag skal colleyville spille mot grapevine som er skikkelige rivaler. Colleyville viller vanligvis men Grapevine har vært gode i år så det kommer til å bli en vill kamp. Og jeg begynner å grine hvis Grapevine vinner det ENE ÅRET JEG ER HER. UEØÆÆ! John David sier at Colleyville offence klarer ikke å spille sammen, så jeg er redd. Colleyville har liksom alltid vunnet mot Grapevine. Jaja, skriver sikkert mer til helga, see yaa! ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar