mandag 16. november 2009

hei igjen ;D

Det er så rart/bra/kjedelig/ehm/supert/KONGE at det fortsatt er så varmt her. Det er visst varmere her enn det pleier å være på denne årstiden, men jeg bryr meg ikke :D I går var det oppe i 82 grader f som er rundt 28 grader. Og denne helga er det "Preview" på julemusikk på radioen. haha amerikanere er rare. men uansett, så i dag har vi kjørt rundt med airkonditionet på fullt og julemusikk på radioen. Ikke at jeg kom i noe mer julestemning akkurat. haha :)

Jeg må bare si en ting før jeg glemmer det. Jeg trener hver eneste dag, enten weight lifting eller fotball (ja, vanlig europeisk fotball) og den varer i mellom en og to timer. Men tingen er at jeg tror ikke jeg blir i noe bedre form uansett. Jeg er forbanna glad for at jeg trener så mye siden ellers hadde jeg sett ut som en amerikansk snømann. Denne ukas fastfood besøk har altså bestått av: 2 ganger på sonic, 1 gang på taco bell, 2 ganger på chick fil a, 1 gang på panda express 2 ganger på taco bell og hele 3 besøk på wendy's. Hm... jaja, en ting er hvert fall sikkert, og det er at det er forbanna godt! :)


Så nå er det altså søndag, og Grapevine kampen er glemt for lengst! eh... Meen denne helgen var det hvert fall play off kampen som gjaldt. Jeg ble hentet av Kelsey, som kjører en forbanna cadillac escalade, sånn som alle rapper folka har. Dette er et ganske rikt strøk dere. Meen uansett, vi spillte mot South Lake Dragons og det gikk rett til helvete. Vi tapte 55-7. Så det var den siste high school kampen for min del. Kanskje det kommer noen tårer i kveld, hvem vet? ;)
vi var jo ganske klart for at vi kom til å tape, så etterpå dro vi på chick fil a og spilte litt sand fotball før vi dro til Robby.

Bare en uke til thanksgiving break dere! En uke med fri! yihaa! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar