søndag 1. november 2009

Happy Halloween yall!

Lenge siden jeg har skrevet nå. Det er lørdag kveld og HALLOWEEN! Yeeheey! Og jeg kom nettopp hjem fra et ganske stort halloween party hos Forrest med sikker 60-70 mennesker og disko og kos.

Men jeg tror ikke jeg har skrevet noe om forrige helg. Det var egentlig en ganske vanlig helg. Fotballkamp, som de vant selvfølgelig og italiensk resturant etterpå på fredag.
På lørdag var Judy og jeg i Ft. Worth zoo for å jobbe som frivillige med Aspect. Vi jobbet med å dele ut godteri og leker til barna som var der. Vi skulle egentlig være der til 10-11 tida, men meg og Judy endte opp med å bli eskortert ut for våre frivillige tjenester var det ikke lenger behov for. Haha det kunne misforstås, menmen. Det er en lang historie, kanskje jeg skriver mer om hvorfor seinere. Vi kom i hvert fall hjem tidligere enn vi hadde tenkt så jeg dro ut med Sarah, Haley og Martina for å spise, også møtte vi John David, Hillary og Claudia seinere.

På søndag var det vel lekser, litt basket og vi gikk og så Paranormal Activity. Den var ikke såå skummel som alle skal ha det til. Det var bare de 5 siste minuttene som var litt sketchy.

Denne uka har vel vært ganske vanlig egentlig. Mye prøver og prosjekter. På mandag var vi på et 80s prom som var sinnsykt gøy og vi spilte litt heftig innendørs volleyball på tirsdag. Onsdag løp vi rundt og hadde et lite prøve halloween med de værste klærne vi kunne finne, og torsdag var vel bare lekse dag.
Det er fortsatt noen og tjue grader her om dagen og jeg liker det! Det er litt rart at det er November og jeg fortsatt går rundt i shorts og t-skjorte og har ikke hatt genser med på skolen ennå.

I går, altså fredag jeg ble hentet av Robby og vi dro til Justin hvor vi grillet burgere og pølser før vi kjørte til kampen. Det så ut som om kampen skulle gå ut i ekstra omganger for det var 17-17 med 40 sek igjen, men Colleyville greide selvølgelig å få en TD! Så etterpå var vi rundt 15 som dro til ihop og spiste pancakes! I looove pancakes!

I natt stiller vi også klokka, så vi kan sove en time lenger før vi skal i kirka! Wihoo! :D

Så legger ut noen bilder under her. De ligger på facebook også tror jeg. De er fra football kampen forrige fredag hvor jeg ga kameraet til Martina og hun tok bilder i ett sett. Og et bilde av Ft. Worth bare. Og av meg og Pia før vi ble kastet ut av Ft. Worth zoo.


Og vet du hva jeg nettopp fant ut? Hvis du trykker på bildene blir de faktisk STØRRE! hahaha
































Det har vært 88 unger på døra her i kveld! Kurt og Judy har talt. Amerikans Halloween er så gøøy!





































Og jeg har glemt å si det, men jeg så Zombieland for noen uker siden. Filmen høres ganske dum ut, men hvis/når den kommer ut i Norge; SE DEEEN! Det må jo være den morsomste filmen jeg har sett NOEN GANG! SE DEN SE DEN SE DEN SE DEN!

Hahah god natt, tror dette innlegget ble ganske rotete,menmen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar